پیشنهاد مطهری به روحانی بابت بد حجابی
نوشته شده توسط : شهید گمنام

نماینده تهران در مجلس در گفت‌وگو با فارس با اشاره به ضرب و شتم یک خانم محجبه هنگام امر به معروف و نهی از منکر گفت: وقتی سیاست دولت مخصوصا توسط شخص آقای احمدی‌نژاد بارها چراغ سبز به بدحجابی و بی‌حجابی نشان می‌دهند و یا اینکه ایشان در پاسخی که به سوال مسئله قانون عفاف و حجاب می‌دهند، تقریبا اینگونه مسائل را مسخره می‌کنند نتیجه این رویکردها اینگونه حوادث خواهد بود. با استمرار رویکرد غلط در حوزه حجاب و عفاف، افرادی که در این مسایل سهل انگار هستند، جری و طلبکار خواهند شد.
مطهری با بیان اینکه از سال ۸۵ راجع به دیدگاه لیبرالی دولت در حوزه فرهنگی هشدار داده بود، گفت: قبل از اینکه وارد مجلس شوم، بحث لیبرال بودن دولت در حوزه فرهنگی را مطرح کردم و بعد از ورود به مجلس نیز این موضوع را گفتم اما متاسفانه طرفداران متعصب دولت با این حرفها مخالفت می‌کردند و امروز همان‌ها دارند حرف‌های ما را تکرار می‌کنند. نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه ضرب و شتم و برخورد با کسانی که امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند حاصل رویکرد فرهنگی دولت است، گفت: متاسفانه هیچگونه نظارتی برای پوشش اسلامی در جامعه امروز ما وجود ندارد و گاهی با صحنه‌های ناهنجار مواجه می شویم در حالی که وظیفه دولت است تا ضمن نظارت بر پوشش اسلامی در جامعه با موارد ناهنجار برخورد مناسب داشته باشد.

وی با بیان اینکه با وجود دولت احمدی‌نژاد نمی‌توان کاری برای دفاع از امر به معروف و نهی از منکر و برخورد با ناهنجاری‌های اخلاقی کرد، اظهار داشت: اگر این مسائل را مطرح کنیم آقای احمدی‌نژاد می‌آیند در پاسخ می‌گویند که مردم ما گل و چنین و چنان هستند و خودشان همه چیز را رعایت می کنند. خب، حرف ما همین است که همین مردم گل، گاهی به شکل نامناسب در جامعه ظاهر می‌شوند. مطهری با بیان اینکه طبق دستور اسلام، دولت وظیفه دارد بر پوشش اسلامی نظارت کند، تاکید کرد: آن مرحله از امر به معروف و نهی از منکر که مستلزم برخورد قانونی است وظیفه دولت است نه وظیفه مردم. دولت متاسفانه این حکم را قبول ندارد و تاکنون از زیر بار این حکم شانه خالی کرده است. 
اين نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند که در دولت یازدهم شرایط فرهنگی کشور تغییر خواهد کرد، اظهار داشت: دولت آینده هم باید سیاست‌های درست فرهنگی داشته باشد چون اگر بخواهد روند فعلی را ادامه بدهد ما به عنوان نماینده مجلس اعتراض خواهم کرد.




:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , حجاب , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: علی مطهری , حجاب , مجلس شورای اسلامی , مجلس , دولت , روحانی ,
:: بازدید از این مطلب : 868
<-PostRate->
|
امتیاز مطلب : <-PostRateResult->
|
تعداد امتیازدهندگان : <-PostRateCount->
|
مجموع امتیاز : <-PostRateTotal->
تاریخ انتشار : 30 / 5 / 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: